Tvoj uređaj - tvoja platna kartica!
Sigurnost je na prvom mestu
Do razmene kartičnih podataka ne dolazi ni u jednom trenutku obavljanja transakcije. Ceo proces je u potpunosti zaštićen i bezbedan.
Plaćaj jednostavno svojim telefonom
Dovoljno je samo da prisloniš uređaj kojim plaćaš, PIN nije potrebno unositi.
Dostupno skoro svuda
Plaćanje digitalizovanom karticom, korišćenjem aplikacije Google Wallet možeš obaviti svuda gde je istaknuta oznaka za beskontaktno plaćanje.
VAŽNO:
• Za korišćenje Google Pay opcije ti je potreban otvoren tekući račun u Mobi Banci.
• Google Pay možeš da koristiš ukoliko poseduješ uređaj sa Android operativnim sistemom (Operativni sistem koji imaju Huawei uređaji nije podržan). Potrebno je da na uređaju bude instalirana verzija Android Lolipop 5.0 ili novija.
• Da bi preko uređaja bilo moguće korišćenje Google Pay aplikacije, on takođe mora podržavati NFC tehnologiju.
• Da bi Google Pay usluga radila potrebno je da se podesi zaključavanje odgovarajućeg uređaja jednom od metoda koja je omogućena na samom uređaju (šablon, otisak prsta, PIN kod, skeniranje lica i sl).
Prati sledeće korake i aktiviraj Google Pay uslugu
1. Pronađi Google Wallet aplikaciju na Google Prodavnici (Google Play Store), ukoliko je nemaš na uređaju i inistaliraj,
2. Otvori Google Wallet aplikaciju i izaberi opciju „Dodaj karticu“,
3. Unesi broj kartice, datum isteka kartice i CVC kod (nalazi se na poleđini kartice)
4. Prihvati uslove i pravila korišćenja funkcionalnosti digitalnih novčanika čime podnosiš zahtev za korišćenje funkcionalnosti digitalnog novčanika.
5. Stići će ti SMS poruka sa jednokratnom lozinkom (SMS OTP) koju ćeš uneti u Google Wallet aplikaciju. Ova lozinka je potvrda tvog identiteta, zato je ne otkrivaj drugima kako bi se sprečile zloupotrebe.
6. Ukoliko želiš, možeš da dodaš Mastercard debitnu i Mastercard kreditnu karticu Mobi Banke. Potrebno je samo da za unos svake nove kartice ponoviš postupak ispočetka.
Nakon ovoga Google Pay usluga je spremna za korišćenje.
Uputstvo za korišćenje Google Pay usluge na prodajnim mestima
Da bi se započeo proces plaćanja na odgovarajućim POS uređajima na prodajnim mestima, potrebno je da otključaš uređaj na kome je aktiviran Google Pay mobilni novčanik a zatim samo prisloniš uređaj terminalu.
Na ekranu ćeš videti sliku kartice za plaćanje. Nakon uspešno obavljene transakcije, na tvom ekranu će se prikazati potvrdna stranica i tako ćeš znati da je plaćanje obavljeno.
*Ukoliko imaš više kartica u Google Pay novčaniku, pre samog plaćanja je potrebno da odabereš sa koje kartice vršiš plaćanje.
Ukoliko imaš dodatna pitanja, pogledaj listu često postavljanih pitanja. Ukoliko ih ne pronađeš u listi, možeš nas kontaktirati putem opcije „Započni čet“, na linku https://online.mobibanka.rs/Identity, ili pozivanjem Kontakt centra na broj 063 9005 i rado ćemo ti pomoći.
• Da li se plaća naknada za korišćenje aplikacije?
Google Pay usluga je potpuno besplatna. Dnevni limiti za njeno korišćenje biće jednaki limitima koje imaš podešene na tvojoj platnoj kartici u aplikaciji Mobi Banke. U zavisnosti od paketa tekućeg računa, a u skladu sa važećim Tarifnikom Mobi Banke, naplaćuje se provizija za izvršeno plaćanje.
• Koliko je sigurno plaćanje putem Google Pay aplikacije?
Google Pay je veoma siguran način plaćanja jer su u celom procesu obavljanja transakcije tvoji podaci sa platne kartice zaštićeni. Podaci se tokenizuju, a svaki token je jedinstven za svaki pojedinačni uređaj i nije ga nikako moguće povezati sa stvarnim podacima sa kartice. Na ovaj način su prevare i zloupotrebe onemogućene.
• Koje korake treba preduzeti u slučaju gubitka uređaja na kom je dodata moja platna kartica?
Ukoliko izgubiš uređaj na kome imaš Google Pay aplikaciju sa registrovanim platnim karticama, potrebno je da kontaktiraš Korisnički servis Banke na broj telefona 063 9005, da bi Banka blokirala digitalizovane kartice na tom uređaju. Blokada tokena na tom uređaju, od strane Korisničkog servisa Banke, ne utiče na rad digitalizovanih kartica na drugim uređajima, kao ni na rad fizičke kartice.
Ukoliko, pored uređaja na kom je dodata platna kartica, izgubiš i fizičku karticu Mobi Banke, putem internet aplikacije Banke, na putanji Kartice/Podešavanja/Blokada kartice, ili pozivom Korisničkog servisa Banke, možeš da izvrši privremenu/trajnu blokadu kartice čime će njena upotreba biti onemogućena i kroz Wallet aplikaciju.
• Koje kartice mogu dodati u Google Pay?
Trenutno je moguće digitalizovati u Google Wallet aplikaciji sve Master Card debitne i kreditne kartice koje izdaje Mobi Banka.
• Da li mogu da deaktiviram digitalizovanu karticu koju koristim za plaćanje putem Google Pay usluge?
Možeš da deaktiviraš karticu u bilo kom trenutku. Potrebno je samo da u Google Wallet aplikaciji odabereš karticu koju želiš da deaktiviraš, a potom izabereš opciju „Ukloni način plaćanja “.
• Da li mi je potreban internet za plaćanja putem Google Pay?
Ne, nije. Internet je neophodan samo prilikom dodavanja kartice u Google Wallet aplikaciju.
• Da li transakcije obavljene preko Google Pay aplikacije, karticom Mobi Banke, mogu da podelim na rate?
Ukoliko imas i kreditnu karticu Mobi Banke, transakcije obavljene preko Google Pay aplikacije možeš da podeliš na maksimalno 12 mesečnih rata. Ovo važi za iznose transakcija preko 2.000 dinara.
Nakon što izvršiš plaćanje putem Google Pay aplikacije, podelu na rate je moguće izvršiti putem aplikacije Mobi Banke, na putanji Moji računi/Akcije/Lista transakcija. Iz Liste transakcija klikni na transakciju koju želiš da podeliš na rate i odaberi opciju „Naplati sa kreditne kartice“. Bitno je samo da to uradiš do kraja meseca u kom je obavljena kupovina.
• Da li je potrebno da potpišem dodatni ugovor za korišćenje Google Pay usluge?
Ukoliko si korisnik Mobi Banka platne kartici, neće biti potrebno da se potpisuje novi ugovor za korišćenje ove usluge, a nije neophodno ni da dolaziš u našu ekspozituru. Dovoljno je da svoju karticu aktiviraš pomoću Wallet aplikacije na svom uređaju kako je objašnjeno gore u tekstu.
• Da li mogu istu platnu karticu da dodam na više različitih Android uređaja?
Moguće je dodati karticu u Wallet aplikaciju na više ili sve Android uređaje koje poseduješ (ukoliko oni ispunjavaju tehničke zahteve za korišćenje Google Pay usluge). Potrebno je samo da obaviš proces dodavanja kartice u Wallet aplikaciju na svakom uređaju pojedinačno.
• Da li mogu da vidim istoriju obavljenih transakcija putem Google Pay usluge?
Možeš, u Wallet aplikaciji će biti prikazano par poslednjih transakcija obavljenih putem uređaja preko kog pristupaš istoriji plaćanja putem Google Pay usluge. Listu svih izvršenih transakcija ti je uvek dostupna na internet ili mobilnoj aplikaciji Mobi Banke, na putanji Moji računi/Transakcije, kao i u mesečnim izvodima.