Upravljaj finansijama onlajn i bezbedno
U vezi sa zdravstvenom situacijom u svetu i zemlji izazvanom korona virusom 2019 (COVID-19), Mobi Banka čini sve da ispuni vaše svakodnevne finansijske potrebe, ujedno brinući o zdravlju i bezbednosti korisnika, zaposlenih i zajednice u kojoj posluje. Na ovoj stranici možete naći relevantne informacije i preporuke kao mere prevencije i zaštite u narednom periodu:
1. Bezbednost vaših ličnih i finansijskih podataka i dalje je jedan od najvećih prioriteta Mobi Banke.
Podaci kao što su korisničko ime i lozinka za pristup aplikaciji Banke, PIN kod, jednokratna lozinka, sve cifre na platnim karticama, smatraju bankarskom tajnom i zaposleni u Mobi Banci ih nikada neće zahtevati od vas. Bezbedno korišćenje i čuvanje ovih podataka sa vaše strane je najvažnija mera u prevenciji od zloupotrebe, i ukoliko primite telefonski poziv, imejl ili SMS poruku sa takvim zahtevom nemojte ih odavati, već o tome obavestite Banku na broj Kontakt centra 0639005.
2. Uplate i plaćanja obavljajte platnim karticama ili onlajn.
Preporučujemo vam da pre i nakon korišćenja bankomata operete ili dezinfikujete ruke, kao i da izbegavate dodirivanje lica nakon rukovanja novčanicama. Plaćajte beskontaktno platnim karticama, a bankarske transakcije možete obavljati lako i sigurno, onlajn putem mobilne i internet aplikacije Mobi Banke.
Više informacija o bezbednom korišćenju platnih kartica na internetu pogledajte na ovom linku: https://www.mobibanka.rs/sr/stanovnistvo/ponuda/kartice/internet-placanja
3. Bankarske usluge obavljate onlajn, pre posete ekspozturi i prodajnim mestima Banke.
Podsećamo vas da svakodnevne finansije možete sigurno, brzo i jednostavno obavljati preko mobilne (Google Play/Apple store: Mobi Banka) ili internet aplikacije Banke. Od osnovnih opcija i funkcionalnosti izdvojili smo sledeće:
- Provera stanja na početnoj strani aplikacije
- Pregled transakcija i izvoda – Moji računi/Transakcije ili Lista izvoda
- Promena adrese, broja telefona – Moja banka/Moj profil
- Uvid u ugovornu dokumentaciju – Moja banka/Moji dokumenti
- Menjačnica – u glavnom meniju
- Promena paketa računa – Katalog proizvoda/Tekući računi
- Privremena blokada/deblokada – Kartice/Podešavanja/Blokiranje kartice
- Promena PIN-a – Kartice/Podešavanja/Promena Pin-a
- Promena limita i upravljanje kanalima plaćanja – Kartice/Limiti
- Plati osobi
- Plati pravnom licu
- Otvaranje štednog računa – Katalog proizvoda/ Štednja po viđenju ili Oročena štednja
- Podnošenje zahteva za kreditni proizvod - Katalog proizvoda/ Krediti ili Krediti za refinansiranje
- Provera stanja i detalja postojećih kreditnih i štednih proizvoda – Moji računi/Štednja ili Krediti
4. Za podršku, pitanja ili savete možete se obratiti našem Kontakt centru na jedan od sledećih načina:
- Preko Live chat-a, na internet aplikacije Banke
- Kroz opciju Zahtevi u inboxu internet i mobilne aplikacije
- Imejlom na banka@mobibanka.rs
- Na facebook-u, twitter-u, instagram-u
- Pozivom na broj 0639005 (naša preporuka je da nas kontaktirate elektronskim putem, usled mogućeg većeg broja poziva i dužeg čekanja na javljanje operatera)
Radno vreme Kontakt centra je radnim danima od 9 do 20h i vikendom od 9 do 17h.