Uputstvo za reset podataka
- „Zaboravio sam korisničko ime“
- “Zaboravio sam lozinku“.
Zaboravio sam korisničko ime
Kada klikneš „Zaboravio sam korisničko ime“ pojaviće se sledeći prozor:
Ukoliko si rezident – unesi svoj matični broj (JMBG), a u slučaju da si nerezident, obeleži taj odgovor i unesi svoj broj pasoša i tvoje korisničko ime će ti biti poslato na registrovanu e-mail adresu. Korisničko ime se ne menja, već ti samo stiže podsetnik. Ukoliko želiš da ga promeniš, to možeš da uradiš kroz aplikaciju, u opciji “Moja banka” u sekciji “Sigurnosna podešavanja”.
Zaboravio sam lozinku
Ukoliko zaboraviš lozinku, potrebno je da uneseš sledeće podatke:
- Korisničko ime
- Broj svog tekućeg računa
- Novu lozinku
Da bi proces bio završen, neohodno je da pored sebe imaš broj telefona koji je registrovan kao primarni na tvom nalogu, zato što je u sledećem koraku potrebno uneti jednokratnu lozinku koja će ti stići kao SMS.Ukoliko su svi uneti podaci tačni, tvoja lozinka je odmah promenjena i možeš je koristiti da se uloguješ na svoj nalog.