-
28.12.2022.
Radno vreme Kontakt centra i ekspoziture tokom praznika
Tokom praznika, Kontakt centar i ekspozitura Mobi Banke imaće izmenjeno radno vreme. Kontakt centar radiće 31. decembra, 1, 2, 3, 6. i 7. januara skraćeno od 10 do 18 časova. Radno vreme ekspoziture 30. decembra i 6. januara je od 9 do 14 časova, dok su 2, i 3. januar neradni.
-
28.12.2022.
Saveti u slučaju poteškoća sa IPS plaćanjem
Ukoliko niste u mogućnosti da uspešno izvršite IPS plaćanje na račun u drugoj banci putem naše Android mobilne aplikacije, za plaćanje možete koristiti web aplikaciju Banke, ili mobilnu aplikaciju podešenu na engleski jezik. Plaćanja preko QR koda se realizuju neometano. Dodatno, za uspešno kreiranje naloga za plaćanje u iznosu do 300.000 RSD možete isključiti opciju IPS plaćanja (nalozi podneti posle 17h biće realizovani prvog narednog radnog dana). Sve ostale usluge Banke i dalje su vam dostupne. Hvala na razumevanju.
-
08.12.2022.
Unapređenje sistema
Dragi korisnici, Želimo da vas obavestimo da smo za nedelju, 11.12.2022. planirali još jedno unapređenje sistema zbog čega naša mobilna i internet aplikacija, kao i pojedine usluge, privremeno neće biti dostupne u periodu od 01:00 do 11:00 časova. Nastojaćemo da normalno funkcionisanje aplikacija i usluga obezbedimo i pre navedenog vremena.
-
27.11.2022.
Produžetak radova na unapređenju sistema
Dragi korisnici, Obaveštavamo vas da će se najavljeni radovi na unapređenju sistema produžiti do 11:00 časova. Hvala na razumevanju. Vaša, Mobi Banka
-
23.11.2022.
Unapredjenje sistema
Dragi korisnici, Želimo da vas obavestimo da smo za nedelju, 27. 11.2022. planirali unapređenje sistema, zbog čega naša mobilna i internet aplikacija, kao I pojedine usluge, privremeno neće biti dostupne, u periodu od 01:00 do 10:00 časova.
-
07.11.2022.
Privremena nedostupnost aplikacija Mobi Banke
Usled planiranih radova na unapređenju sistema, od 08:00 do 09:00 sutra ujutru moguća je kratkotrajna nedostupnost naše mobilne aplikacije.
-
01.10.2022.
Privremena nedostupnost pojedinih usluga Mobi Banke
Obaveštavamo vas da je, usled redovnog održavanja sistema, od 22:00 večeras do 02:00 sutra ujutru moguća povremena nedostupnost pojedinih funkcionalnosti naše aplikacije. Takođe, moguće su poteškoće pri plaćanju platnim karticama, i kašnjenja priliva sredstava na vaš račun.
-
19.08.2022.
Obaveštenje o uvođenju platnog računa sa osnovnim uslugama
Saglasno Odluci Narodne banke Srbije o platnom računu sa osnovnim uslugama koja se primenjuje od 19.08.2022. godine, Mobi Banka od navedenog datuma korisnicima nudi mogućnost otvaranja i vođenja platnog računa sa osnovnim uslugama.
-
18.08.2022.
Radovi na Telekom mreži – mogući kratkotrajni prekidi u slanju SMS poruka
Usled najavljenih radova na Telekom mreži, 19.08.2022. u periodu od 00:00 do 02:00 časova, mogući su kratkotrajni prekidi u slanju SMS poruka.
-
08.08.2022.
Sve usluge i servisi Banke su dostupni
Poštovani korisnici, Sve usluge i servisi Banke su sada dostupni i možete ih neometano koristiti. Hvala na razumevanju i strpljenju.
-
07.08.2022.
Privremena nedostupnost pojedinih usluga Mobi Banke
Poštovani korisnici, Želimo da vas obavestimo da je, usled tehničkih smetnji, moguć otežani pristup aplikacijama Banke, kao i poteškoće pri plaćanju platnim karticama. Uplate i isplate na bankomatima u dinarima se odvijaju neometano, dok u evrima privremeno nisu dostupne. Očekujemo da će do 13 časova sve funkcionalnosti banke biti u potpunosti stabilne, i činimo sve da to obezbedimo u najkraćem roku. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju.
-
05.08.2022.
OTVORENO PISMO DIREKTORA MOBI BANKE
Pavel Maco, predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke, uputio je otvoreno pismo izvinjenja svim korisnicima nakon prekida u radu sistema Banke početkom nedelje. „Žao nam je što smo izneverili vaše poverenje koje godinama gradimo. Nakon prekida u radu našeg informacionog sistema sa kojima ste se susreli početkom ove nedelje, želeo sam da se lično izvinim ukoliko vam je ova situacija prouzrokovala neprijatnosti“, rekao je Maco. Direktor Mobi Banke objasnio je da se problem desio zbog optimizacije sistema koja je pokrenuta u nedelju, 31. jula, u toku noći, a koja nije bila završena u predviđenom vremenu. Uz povećan obim transakcija i aktivnosti koji su karakteristični za početak meseca, korišćenje aplikacije, plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima nisu funkcionisali.
-
02.08.2022.
Privremena nedostupnost aplikacija i pojedinih usluga Mobi Banke
Usled mesečnih obračuna i obrada, Mobi banka je imala poteškoća u radu informacionog sistema. Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama. Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli.
-
02.08.2022.
Aplikacije i usluge banke su ponovo dostupne
Nakon tehničkih poteškoća, usluge i servisi banke su sada dostupni i možete ih neometano koristiti. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju.
-
28.04.2022.
Radno vreme Kontakt centra i ekspoziture tokom prvomajskih praznika
Tokom prvomajskih praznika, od subote, 30.04.2022. zaključno sa utorkom, 03.05.2022, Kontakt centar Mobi Banke radiće od 10 do 18 časova. U istom periodu na raspolaganju smo vam putem čet kanala na stranici online.mobibanka.rs (opcija „Započni čet“). Ekspozitura Mobi Banke neće raditi tokom praznika.