-
01.12.2017.
Privremena nedostupnost aplikacija i pojedinih usluga Telenor banke
Zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema Telenor banke, mobilna i internet aplikacija biće privremeno nedostupne od subote 2.12.2017. godine od 22 časa do nedelje 3.12.2017. do 16 časova.
-
03.11.2017.
Preseljenje ekspoziture Telenor banke
Nova adresa expoziture Telenor Banke od ponedeljka 6.11.2017. biće Omladinskih brigada 88, Novi Beograd.
-
10.08.2017.
Privremena nedostupnost aplikacija banke
Zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema Telenor banke, mobilna i onlajn aplikacija biće privremeno nedostupne od subote, 12.08.2017. godine od 22 časa do nedelje, 13.08.2017. do 15:00 časova.
-
11.05.2017.
Privremena nedostupnost aplikacija i pojedinih usluga
Želeli bismo da vas obavestimo da će zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema, mobilna i internet aplikacija Telenor banke biti privremeno nedostupne u periodu od subote 13.05.2017. od 22 časa do nedelje 14.05.2017. do 19 časova.
-
09.03.2017.
Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti aplikacija i pojedinih usluga
Želeli bismo da vas obavestimo da će zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema, mobilna i internet aplikacija Telenor banke biti privremeno nedostupne u periodu od subote 11.03.2017. od 22 časa do nedelje 12.03.2017. do 12 časova.
-
28.01.2017.
Završetak tehničkih radova
Nakon završenih tehničkih radova, sve transakcije na bankomatima Telenor banke su ponovo dostupne.
-
27.01.2017.
Nedostupnost usluga usled tehničkih radova
Usled tehničkih radova, obavljanje transakcija na bankomatima Telenor banke biće otežano od 21 čas.
-
19.01.2017.
Obaveštenje o privremenoj nedostupnosti aplikacija
Želeli bismo da vas obavestimo da će zbog redovnog održavanja sistema, mobilna i internet aplikacija Telenor banke biti privremeno nedostupne u četvrtak 19.01.2017. u periodu od 22 do 23 časa.