Obaveštenje o planiranim unapređenjima sistema Mobi Banke
Dragi korisnici,
U cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva, a u skladu sa našom vizijom da pokrenemo novi talas transformacije bankarstva, želimo da vas obavestimo da smo do kraja godine planirali značajna unapređenja sistema koja ćemo vršiti u nekoliko faza.
Prva faza je planirana za nedelju, 12.11.2023, što podrazumeva da naša mobilna i internet aplikacija, kao i pojedine usluge, privremeno neće biti dostupne, u periodu od 01:00 do 06:00 časova.
Tokom ovog perioda, ukoliko koristite:
• Debit Mastercard® i Dina karticu - možete da obavljate plaćanja, uplate i isplate u dinarima, dok će privremeno biti nedostupne uplate i isplate u evrima na bankomatima Mobi Banke.
• Kreditnu Mastercard® karticu - možete da neometano obavljate plaćanja, kao i da podižete novac na bankomatima Mobi Banke.
Tokom ovog perioda moguće su poteškoće pri izvršavanju onlajn plaćanja koja zahtevaju jednokratnu loziku.
O svim daljim unapređenjima blagovremeno ćemo vas obavestiti putem naših zvaničnih kanala komunikacije.
Hvala na razumevanju.
Vaša,
Mobi Banka