Privremena nedostupnost aplikacija banke

Share this:

Menu
STANOVNIŠTVO PODRŠKA OBAVEŠTENJA ZA KORISNIKE PRIVREMENA NEDOSTUPNOST APLIKACIJA BANKE

Share this:

NAZAD
 

Zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema Telenor banke, mobilna i onlajn aplikacija biće privremeno nedostupne od subote, 12.08.2017. godine od 22 časa do nedelje, 13.08.2017. do 15:00 časova


Ukoliko koristite:

  • Debit MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da obavljate plaćanja, uplate i isplate u dinarima, dok će privremeno biti nedostupne uplate i isplate novca u evrima na bankomatima Telenor banke.
  • Kreditnu MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da neometano obavljate plaćanja, kao i da podižete novac na bankomatima Telenor banke.


U istom periodu, plaćanje karticom i podizanje novca u dinarima na bankomatima biće dostupno u okviru sledećih dnevnih limita:


 
I Podizanje gotovine na bankomatu 80.000 RSD
II Plaćanja karticom na POS terminalima i putem interneta 100.000 RSD
Ukupan dnevni limit (I+II) 150.000 RSD
 
Postoji mogućnost da će onlajn plaćanja na pojedinim sajtovima biti van funkcije.
Hvala na razumevanju.