Obaveštenje o pokušaju prevare putem mejla i SMS poruka
Dragi korisnici,
Primećena je pojava prevarnih SMS poruka koje zloupotrebljavaju ime i logotip JP „Pošta Srbije“ i pozivaju korisnike da putem linka izvrše uplatu i unesu jednokratnu lozinku kako bi mogli da podignu izvesnu pošiljku.
Dodatno, koristimo ovu priliku da skrenemo pažnju i na pojavu malicioznih mejlova u kojima se od korisnika traži da izvrše ažuriranje ličnih podataka.
U cilju zaštite vaših podataka, u slučaju da primite SMS ili mejl u kome se od vas traži da ažurirate svoje lične podatke, upišete jednokratnu lozinku, ili slično, savetujemo vam dodatnu opreznost i molimo vas da sledite sledeća uputstva:
1. Obavezno proverite adresu i ime pošiljaoca. Ukoliko primetite slovne greške, mešanje ćirilice i latinice ili srpskog i engleskog jezika, verovatno je u pitanju prevara.
2. Ne otvarajte link niti priloge ukoliko ih ima, i ne prosleđujte svoje podatke nikome, čak ni u slučaju kada izgleda da banka od vas traži ovu vrstu podataka. Imajte na umu da Banka nikada od vas neće tražiti poverljive podatke (korisničko ime i lozinku, jednokratne lozike, CVV, i slično), i da je izuzetno važno da ove podatke znate samo vi.
3. Maliciozni mejl ili SMS obrišite trajno.
Ukoliko ste kliknuli na link ili prosledili podatke i sumnjate da ste žrtva prevare, pozovite naš Kontakt centar na 063/9005 ili putem Web aplikacije.
Kao podsetnik, ovde pogledajte kako da se zaštite od internet prevara.
Vaša,
Mobi Banka