Menu
NAZAD
 

OBAVEŠTENJE O PLANIRANIM RADOVIMA

 


Dragi korisnici,


Povodom predstavljanja prve verzije nove Yettel Bank aplikacije koje je planirano za početak juna, tokom vikenda izvršićemo neophodno usklađivanje sistema. Iz tog razloga, aplikacija i pojedine usluge Mobi Banke privremeno neće biti dostupne u subotu, 25. maja od 00:00 do 12:00 časova. 

 
U ovom periodu, neće biti dostupne sledeće usluge: 

  • Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,
  • Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu lozinku,
  • Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na našim bankomatima.

Usluge koje će biti dostupne:

  • DinaCard i Mastercard® debitna kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na našim bankomatima, kao i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
  • Mastercard® kreditna kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na svim bankomatima u zemlji. 
  • IPS prilivi.

Radujemo se što ćemo uskoro sa vama, pod novim Yettel Bank brendom, podeliti našu novu aplikaciju. Nastavljamo da prilagođavamo tehnologiju i bankarstvo ljudima, i za vas stvaramo najsavremenija rešenja uz koja ćete sve svoje bankarske poslove obavljati u hodu, još brže i jednostavnije. 
 
Hvala na razumevanju. 
 
Vaša, 
Mobi Banka