OBAVEŠTENJE O PLANIRANIM RADOVIMA
Dragi korisnici,
Povodom predstavljanja prve verzije nove Yettel Bank aplikacije koje je planirano za početak juna, tokom vikenda izvršićemo neophodno usklađivanje sistema. Iz tog razloga, aplikacija i pojedine usluge Mobi Banke privremeno neće biti dostupne u subotu, 25. maja od 00:00 do 12:00 časova.
U ovom periodu, neće biti dostupne sledeće usluge:
- Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,
- Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu lozinku,
- Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na našim bankomatima.
Usluge koje će biti dostupne:
- DinaCard i Mastercard® debitna kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na našim bankomatima, kao i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
- Mastercard® kreditna kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na svim bankomatima u zemlji.
- IPS prilivi.
Radujemo se što ćemo uskoro sa vama, pod novim Yettel Bank brendom, podeliti našu novu aplikaciju. Nastavljamo da prilagođavamo tehnologiju i bankarstvo ljudima, i za vas stvaramo najsavremenija rešenja uz koja ćete sve svoje bankarske poslove obavljati u hodu, još brže i jednostavnije.
Hvala na razumevanju.
Vaša,
Mobi Banka