STANOVNIŠTVO
PODRŠKA
OBAVEŠTENJA ZA KORISNIKE
OBAVEŠTENJE O PRIVREMENOJ NEDOSTUPNOSTI APLIKACIJA I POJEDINIH USLUGA
Želeli bismo da vas obavestimo da će zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema, mobilna i internet aplikacija Telenor banke biti privremeno nedostupne u periodu od petka 25.11.2016. od 19 časova do ponedeljka 28.11.2016. do 09 časova.
Ukoliko koristite:
- Debit MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da obavljate plaćanja, uplate i isplate u dinarima, dok će privremeno biti nedostupne uplate i isplate novca u evrima na bankomatima Telenor banke.
- Kreditnu MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da neometano obavljate plaćanja, kao i da podižete novac na bankomatima Telenor banke.
U periodu nedostupnosti Banke plaćanje karticom i podizanje novca u dinarima na bankomatima biće dostupno u okviru sledećih dnevnih limita:
I Podizanje gotovine na bankomatu | 80.000 RSD |
II Plaćanja karticom na POS terminalima i putem interneta | 100.000 RSD |
Ukupan dnevni limit (I+II) | 150.000 RSD |
Postoji mogućnost da će onlajn plaćanja na pojedinim sajtovima biti van funkcije.
Unapred se zahvaljujemo na razumevanju.