OBAVEŠTENJE O PLANIRANIM RADOVIMA
Dragi korisnici,
Započinjemo novu fazu usklađivanja sistema naše postojeće i nove Yettel Bank aplikacije. U skladu sa tim, aplikacije i pojedine usluge privremeno neće biti dostupne u utorak, 25. juna od 01:00 do 06:00 časova.
U ovom periodu, neće biti dostupne sledeće usluge:
• Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,
• Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu lozinku,
• Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na našim bankomatima.
Usluge koje će biti dostupne:
• DinaCard i Mastercard® debitna kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na našim bankomatima, kao i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
•Mastercard® kreditna kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na svim bankomatima u zemlji.
•IPS prilivi.
Ukoliko ste već korisnik naše nove Yettel Bank aplikacije bićete u obavezi da nakon planiranih radova izvršite ažuriranje iste preuzimanjem nove verzije aplikacije na Google Play prodavnici za Android i Apple Store-u za IOS uređaje.
Hvala na razumevanju.
Uvek tu,
Yettel Bank