STANOVNIŠTVO
PODRŠKA
OBAVEŠTENJA ZA KORISNIKE
PRIVREMENA NEDOSTUPNOST APLIKACIJA I POJEDINIH USLUGA TELENOR BANKE
Zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema Telenor banke, mobilna i internet aplikacija biće mobilna i internet aplikacija biće privremeno nedostupne u subotu, 09.06.2018. godine od ponoći do 04:00 sati.
Ukoliko koristite:
- Debit MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da obavljate plaćanja, uplate i isplate u dinarima, dok će privremeno biti nedostupne uplate i isplate novca u evrima na bankomatima Telenor banke.
- Kreditnu MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da neometano obavljate plaćanja, kao i da podižete novac na bankomatima Telenor banke.
U istom periodu, plaćanje karticom i podizanje novca u dinarima na bankomatima biće dostupno u okviru sledećih dnevnih limita:
I Podizanje gotovine na bankomatu | 80.000 RSD |
II Plaćanja karticom na POS terminalima i putem interneta | 100.000 RSD |
Ukupan dnevni limit (I+II) | 150.000 RSD |
Postoji mogućnost da će onlajn plaćanja na pojedinim sajtovima biti van funkcije.
Hvala na razumevanju.