OBAVEŠTENJE O PLANIRANIM RADOVIMA
Dragi korisnici,
U želji da našu novu aplikaciju dodatno obogatimo funkcionalnostima, tokom vikenda radićemo na neophodnom usklađivanju sistema te Yettel Bank mobilna aplikacija, aplikacije Mobi Banke, kao i pojedine usluge privremeno neće biti dostupne u subotu, 20. jula od 01.00 do 10.00 časova.
Nakon završetka radova, u okviru nove Yettel Bank mobilne aplikacije biće vam dostupne sledeće funkcionalnosti: Računi na klik, upravljanje karticom (promena PIN koda, aktivacija, blokada, deblokada i zamena kartice) i trajni nalog sa promenljivim iznosom.
U ovom periodu, neće biti dostupne sledeće usluge:
• Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,
• Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu lozinku,
• Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na našim bankomatima.
Usluge koje će biti dostupne:
• DinaCard i Mastercard debitna kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na našim bankomatima, kao i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
• Mastercard kreditna kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na svim bankomatima u zemlji.
• IPS prilivi.
Hvala na razumevanju.
Yettel Bank