Menu
NAZAD
 

Planirani downtime: 18. i 19. novembar


Dragi korisnici,

Kao što smo prethodno najavili, naš proces transformacije je počeo i u narednom periodu nas očekuju važna i neophodna unapređenja sistema.

Druga faza planiranih radova trajaće od subote, 18.11.2023. godine 01:00 časova do nedelje 19.11.2023. u 23:00 časova.


Privremena nedostupnost usluga:

Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,

Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu loziku, 

Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na bankomatima Mobi Banke. 

U ovom periodu moguće su poteškoće i prilikom korišćenja pojedinih usluga. Kontakt centar i naši kreditni savetnici će takođe imati ograničene mogućnosti podrške kada su u pitanju privremeno nedostupne usluge.


Dostupne usluge: 

Dina i Debit Mastercard® kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na bankomatima Mobi Banke i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka. 

Kreditna Mastercard® kartica - možete da neometano obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na bankomatima Mobi Banke i bankomatima drugih poslovnih banaka.


Napomena: tokom najavljenih radova na raspolaganju za kartična plaćanja će vam biti dostupna sva sredstva pristigla na vaš tekući račun do petka 17.11.2023. godine, do 23:00 časova, kao i sve uplate izvršene na bankomatima i tokom vikenda.

Savetujemo da pre početka radova obezbedite dovoljno novca na svom računu kako biste neometano mogli da vršite plaćanja karticama.

O svim daljim unapređenjima blagovremeno ćemo vas obavestiti putem naših zvaničnih kanala komunikacije.

Hvala na razumevanju.



Vaša,

Mobi Banka