Planirani downtime: 18. i 19. novembar
Dragi korisnici,
Kao što smo prethodno najavili, naš proces transformacije je počeo i u narednom periodu nas očekuju važna i neophodna unapređenja sistema.
Druga faza planiranih radova trajaće od subote, 18.11.2023. godine 01:00 časova do nedelje 19.11.2023. u 23:00 časova.
Privremena nedostupnost usluga:
• Pristup mobilnoj i internet aplikaciji,
• Onlajn kartična plaćanja koja zahtevaju jednokratnu loziku,
• Uplate i isplate u evrima debitnim karticama na bankomatima Mobi Banke.
U ovom periodu moguće su poteškoće i prilikom korišćenja pojedinih usluga. Kontakt centar i naši kreditni savetnici će takođe imati ograničene mogućnosti podrške kada su u pitanju privremeno nedostupne usluge.
Dostupne usluge:
• Dina i Debit Mastercard® kartica - možete da obavljate plaćanja na prodajnim mestima, uplate i isplate u dinarima na bankomatima Mobi Banke i isplate na bankomatima ostalih poslovnih banaka.
• Kreditna Mastercard® kartica - možete da neometano obavljate plaćanja na prodajnim mestima, kao i da podižete novac na bankomatima Mobi Banke i bankomatima drugih poslovnih banaka.
Napomena: tokom najavljenih radova na raspolaganju za kartična plaćanja će vam biti dostupna sva sredstva pristigla na vaš tekući račun do petka 17.11.2023. godine, do 23:00 časova, kao i sve uplate izvršene na bankomatima i tokom vikenda.
Savetujemo da pre početka radova obezbedite dovoljno novca na svom računu kako biste neometano mogli da vršite plaćanja karticama.
O svim daljim unapređenjima blagovremeno ćemo vas obavestiti putem naših zvaničnih kanala komunikacije.
Hvala na razumevanju.
Vaša,
Mobi Banka