Mobi Banka: IT prekid će biti otklonjen do 14 časova
Usled mesečnih obračuna i obrada, Mobi banka je imala poteškoća u radu informacionog sistema. Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama. Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli.
Očekujemo i verujemo da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke. Izvinjavamo se ovom prilikom zbog nastale situacije i molimo Vas da imate u vidu da Mobi Banka preduzima sve mere i radnje kako bi osnovne funkcionalnosti bile dostupne klijentima Banke.
Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći inciirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno.
Tokom jučerašnjeg dana, u periodu od 12 časova do 15 časova, došlo je do nedostupnosti mobilne i veb aplikacije, a od 16 časova uspostavljen je stabilan sistem. Najveći deo zarada proknjižen je u večernjim satima, a transakcije od juče i danas biće realizovane u potpunosti.
Unapred se zahvaljujemo na razumevanju,
Mobi Banka