Menu
STANOVNIŠTVO PODRŠKA ČESTA PITANJA KARTICE
 

Kako mogu da aktiviram svoju platnu karticu?

Kako mogu podesiti limite za karticu?

Kako da bezbedno koristim svoju Mastercard karticu prilikom plaćanja na internetu?

Šta da radim u slučaju da ne mogu da pronađem svoju karticu?

Šta je 3D Secure? Da li moja kartica podržava ovu opciju?

Šta da radim ukoliko zaboravim svoj PIN za karticu?

Šta je PayPass? Da li moja kartica podržava ovaj model plaćanja?

Šta je CVC2/CVV2?

Šta da radim ukoliko ne prepoznajem transakciju koja je prikazana u Listi transakcija, odnosno izvodu po mom računu?

Da li mogu da koristim karticu u inostranstvu iako nemam evre na računu?

Blokiran mi je PIN na kartici. Šta da radim?

Šta da radim ukoliko mi nije stigla kartica na odabranu adresu?

Kartica mi je ostala u bankomatu. Šta da radim?

Da li mogu kupovinu izvršenu debitnom karticom da podelim na rate?

Moja Mastercard kartica ističe, kako da naručim novu?

U kojim slučajevima se naplaćuje odbijena kartična transakcija?