Menu
 

Kako da aktivirate i koristite
internet i mobilnu aplikaciju Mobi Banke?

 
 

Svim korisnicima Mobi Banke od momenta zaključenja ugovora o tekućem računu omogućen je, bez naknade, pristup internet i mobilnoj aplikaciji Banke. 

 
 

Internet aplikacija




Internet aplikacija dostupna je na linku: https://online.mobibanka.rs/Identity 


Za pristup internet aplikaciji potrebni su korisničko ime i lozinka. Privremeno korisničko ime i lozinka se dostavlja korisniku prilikom otvaranja računa i iste je potrebno promeniti prilikom prvog pristupa aplikaciji tj logovanja. 


Ukoliko je korisnik zaboravio svoje korisničko ime i lozinku za pristup internet aplikaciji, lako i jednostavno ih može dobiti na početnoj strani aplikacije, odabirom opcije Zaboravili ste korisničko ime/lozinku. Za dobijanje korisničkom imena potrebno je da korisnik unese svoj JMBG. Novu lozinku korisnik sam kreira, uz prethodno navođenje broja svog tekućeg računa. Korisničko ime i lozinka, zbog bezbednosti i sigurnosti, se ne smeju odavati drugim licima i poznate su samo korisniku.


 
 

Kako da resetuješ korisničko ime i lozinku?

 

Detaljno korak po korak uputstvo pogledaj ovde

 

Mobilna aplikacija




Mobilna aplikacija Mobi Banke podržana je mobilnim uređajima sa Android i iOS operativnim sistemima i možete je preuzeti u Google Play, App Store i Huawei AppGallery prodavnici.


Za pristup mobilnoj aplikaciji, potrebno je najpre uneti korisničko ime i lozinku (koji se koriste za internet aplikaciju), nakon čega korisnik dobija SMS sa jednokratnom lozinkom koju unosi u predviđeno polje i na sledećem koraku kreira PIN kod (4 cifre) koje će koristiti za pristup aplikaciji

PIN kod, zbog bezbednosti i sigurnosti, ne sme se odavati drugim licima i poznat je samo korisniku.



 
 

      Kako da aktiviraš mobilnu aplikaciju?

 
 
Ukoliko vam je potrebna podrška za pristup aplikacijama i korišćenje, možete se obratiti našem Kontakt centru na jedan od sledećih načina:
  • Putem onlajn podrške na čet kanalu na stranici online.mobibanka.rs, na opciji „ Get help“
  • Kroz opciju Zahtevi u inboxu internet i mobilne aplikacije
  • Imejlom na banka@mobibanka.rs 
  • Na Facebook-u, Twitter-u, Instagram-u
  • Na raspolaganju vam je i Kontakt centar Banke na broju 063 9005 

Korišćenje aplikacija – jednostavno i lako


Korišćenje aplikacija Banke je jednostavno, bezbedno i omogućava vam da bez dolaska u Banku upravljate svojim finansijama. 

Putem aplikacija Mobi Banke, možete brzo i lako vršiti plaćanja, proveru stanja i imati uvid u vaše transakcije, aktivirati platnu karticu, blokirati je ili promeniti limite potrošnje, obavljati kupovinu ili prodaju deviza (menjačnica) ili otvoriti štedni račun. 

Posebno izdvajamo:

  • Interni prenos: iz glavnog menija u opciji Moji računi, odaberite opciju Interni prenos. Prvo odaberite račun sa kojeg želite da izvršite prenos, a zatim račun na koji želite da prenesete sredstva. Unesite željeni iznos i valutu i ukoliko ste saglasni odaberite opciju Plati, čime će transakcija biti izvršena.
  • Menjačnica: iz glavnog menija odaberite opciju Menjačnica a zatim Razmena valuta. Izaberite da li želite da kupite ili prodate devize, unesite željeni iznos i odaberite valutu. Na sledećem ekranu prikazani su detalji transakcije (kurs, iznos u dinarima..) i ukoliko ste saglasni odaberite opciju Potvrdi, čime će transakcija biti izvršena.

Ostale funkcionalnosti koje izdvajamo:


Tekući račun: 
  • Provera stanja - na početnoj strani aplikacije
  • Pregled transakcija i izvoda – Moji računi/Transakcije ili 
  • Lista izvoda
  • Promena adrese, broja telefona – Moja banka/Moj profil
  • Uvid u ugovornu dokumentaciju – Moja banka/Moji dokumenti
  • Menjačnica – u glavnom meniju
  • Promena paketa računa – Katalog proizvoda/Tekući računi
Platna/kreditna kartica 
  • Privremena blokada/deblokada – 
  • Kartice/Podešavanja/Blokiranje kartice
  • Promena PIN-a – Kartice/Podešavanja/Promena Pin-a
  • Promena limita i upravljanje kanalima plaćanja – Kartice/Limiti
Plaćanja – u glavnom meniju: 
  • Plati osobi: na broj mobilnog telefona, na imejl, na račun...
  • Plati pravnom licu: Račun na klik, na račun
Proizvodi: 
  • Otvaranje štednog računa – Katalog proizvoda/ Štednja po viđenju ili Oročena štednja
  • Podnošenje zahteva za kreditni proizvod - Katalog proizvoda/ Krediti ili Krediti za refinansiranje
  • Provera stanja i detalja postojećih kreditnih i štednih proizvoda – Moji računi/Štednja ili Krediti