Dobro došli u korisnički servis Mobi Banke!
Upoznaj svog Mobi Banka savetnika na jednoj od sledećih lokacija
Tu smo da odgovorimo na sva tvoja pitanja.
Ukoliko su ti potrebne dodatne informacije o našim proizvodima i uslugama, kao i za sva pitanja, sugestije i zahteve, kontakt centar ti je na raspolaganju.Kako bismo bili u mogućnosti da ti pružimo informacije o tvom platnom računu, neophodno je da nas kontaktiraš sa broja telefona ili imejla registrovanog prilikom otvaranja računa, kao i da pripremiš i poslednje tri cifre JMBG broja.
Do kontakt centra možeš doći:
- Putem četa sa operaterom na početnoj stranici internet aplikacije - kroz opciju „Započni čet“
- Kroz opciju zahtevi u okviru inboksa u svojoj internet i mobilnoj aplikaciji
- Pozivom na broj 063/9005
- Putem imejl adrese banka@mobibanka.rs
- Na društvenim mrežama Fejsbuk i Tviter
Poziv ka kontakt centru je besplatan za sve korisnike Yettel mreže dok se za ostale mreže kao i za pozive iz rominga - poziv naplaćuje u skladu sa tarifnikom operatera.
Radno vreme korisničkog centra za prijem poziva radnim danima je od 9h do 19h i vikendom od 8h do 16h.
U periodu od 8h do 22h radnim danima i vikendom od 8 do 16h dostupni smo vam i putem onlajn podrške na čet kanalu na stranici online.mobibanka.rs, na opciji „Započni čet“.