14. jun 2017. – U Telenor banci otvoren je 300.000-ti tekući račun u Srbiji, za manje od tri godine poslovanja. Račun je otvorila Branka Cvijović, iz Beograda, i tom prilikom dobila je na poklon telefon Samsung S8.
„Dve i po godine uspešnog poslovanja i 300.000 korisnika najbolje ilustruju potrebu građana Srbije za sveobuhvatnim mobilnim i onlajn bankarskim uslugama. Konstantan rast broja otvorenih tekućih računa motiviše nas da dalje razvijamo usluge banke i tržište mobilnih finansijskih usluga u Srbiji“, kaže Miloš Brusin, predsednik IO Telenor banke.
Od početka poslovanja Telenor banke u Srbiji, bankarsko tržište prošlo je kroz velike promene. Građani Srbije se sve više okreću onlajn bankarstvu, što najbolje pokazuje činjenica da je za poslednjih godinu dana zabeležen porast od 20% u korišćenju tog bankarstva. Predviđa se da će ubrzani razvoj mobilnog bankarstva, sa udvostručenim brojem korisnika samo tokom 2016. godine, ubrzo prestići broj onlajn korisnika.
„Želim da se zahvalim Telenor banci na prijatnom iznenađenju. Prijatelji su mi preporučili da otvorim račun. Kao korisnik srećna sam zbog komfora koji mi pruža kao online banka,“ izjavila je Branka Cvijović, tristahiljadita korisnica Telenor banke, arhitekta i profesorka građevinske tehničke škole “Branko Žeželj”.
Telenor banka otvorena je u septembru 2014. godine i ubrzo je postala najbrže rastuća onlajn banka u regionu. Od čekanja u redovima za uplatu računa, bankarstvo je transformisano, omogućeno je slanje novca direktno na imejl ili mobilni telefon primaoca, a zahtev za kredit moguće je podneti i onlajn, bez odlaska u banku. Putem mobilne aplikacije, debitne i kreditne kartice Telenor banke moguće je podešavati i prilagođavati ličnim potrebama, a korisnicima je odnedavno na raspolaganju i mCash.