16. mart 2017 – Telenor banka dodatno je olakšala i pojednostavila proces odobrenja keš kredita i kreditne kartice. Korisnici dobijaju odgovor najkasnije za 24 sata od trenutka podnošenja zahteva, bez dodatne dokumentacije.
Neophodna dokumentacija dostavlja se nakon odobrenja kredita, prilikom potpisivanja ugovora.
„Podnošenje zahteva za kredit, kao i ceo proces upoređivanja kamatnih stopa i troškova, najčešće su stresni za korisnike. Zato smo pojednostavili proces i korisnicima omogućili da na jednostavan način obračunaju svoje mesečne obaveze, bez dodatnih troškova. Povratnu informaciju o odobrenju kreditne kartice, pozajmice po tekućem računu ili kredita dajemo u roku od 24 sata od trenutka podnošenja zahteva, dok korisnici mogu da dobiju odgovor i u roku od 15 minuta. Time štedimo vreme korisnika, jer nema potrebe da prikupljaju dokumentaciju pre nego što dobiju povratnu informaciju“, kaže Miloš Polovina, direktor marketinga Telenor banke.
Potrebna dokumentacija koja se dostavlja nakon odobrenja obuhvata potvrdu o zaposlenju i visini zarade, kao i rešenje o administrativnoj zabrani. Kada je reč o penzionerima, potrebno je da obezbede tri poslednja penziona čeka ili uverenje o penzionisanju, koje izdaje PIO fond.
Zahtev za kredit putem aplikacije mogu da podnesu svi korisnici koji imaju otvoren račun u Telenor banci, prijavu stalnog boravka na teritoriji Republike Srbije, tj. status rezidenta, i imaju zasnovan radni odnos ili su penzioneri.