31. avgust 2016 – Telenor banka nudi gotovinske kredite za građane, za koje ne postoje dodatni troškovi poput kreditnog biroa, administriranja kredita, troška obrade ili naknade za menice koje klijent plaća. Gotovinski krediti imaju samo jednu kamatnu stopu, a mogu se koristiti i za refinansiranje.
Prvi put na tržištu Srbije izjednačene su nominalna i efektivna kamatna stopa, što će korisnicima omogućiti jasan uvid u stvarnu cenu koštanja kredita. Gotovinski kredit može se koristiti i za refinansiranje dugovanja u drugim bankama poput minusa na tekućem računu i gotovinskih kredita.
„Tokom dve godine poslovanja Telenor banke, trudili smo se da našim korisnicima ponudimo proizvode koji su jednostavni, jedinstveni i zasnovani na njihovim stvarnim potrebama. Korisnici su prepoznali ovakav pristup i danas, pored drugog rođendana, proslavljamo i 200.000-ti otvoren račun. Krediti mogu biti veoma kompleksni i upravo smo zbog lakšeg razumevanja i pojednostavljenja procesa, odlučili da korisnicima ponudimo jednu cenu kredita i ukinemo sve dodatne troškove. Na taj način, oni u potpunosti mogu razumeti i predvideti troškove i bolje upravljati finansijama. Iznos koji vide na papiru je iznos koji zaista treba i da plate.“ kaže Martin Navratil, predsednik izvršnog odbora Telenor banke.
Zahtev za kredit se može podneti jednostavno putem onlajn aplikacije, bez potrebe za odlaskom u Telenor prodavnicu. Sva neophodna dokumentacija postavlja se putem onlajn aplikacije šalje se putem interneta, dok se potpisivanje može obaviti dostavljanjem ugovora na kućnu adresu. Kamatna stopa se kreće od fiksnih 11,6% za period otplate do godinu dana, a za ročnost gotovinskog kredita do 36 meseci kamatna stopa je fiksna.
Telenor banka je počela da posluje u Srbiji u septembru 2014. godine i ubrzo postala najbrže rastuća onlajn banka u regionu. Tokom prve godine poslovanja, korišćenje mobilnog bankarstva je poraslo za 20%, dok je broj onlajn transakcija po prvi put nadmašio izvršene transakcije u filijalama banaka. U avgustu ove godine, razlika je dostigla devet miliona transakcija što pokazuje značajan trend rasta. Za dve godine poslovanja Telenor banke u Srbiji, broj korisnika mobilnog bankarstva porastao je skoro četiri puta.