O NAMA
MEDIJA CENTAR
NOVOSTI I SAOPŠTENJA
KARTICAMA TELENOR BANKE PLAĆANJE U INOSTRANSTVU BEZ PROVIZIJE
13. jun, 2016 – Korisnici Telenor banke mogu plaćati robu i usluge u inostranstvu, kreditnim i debitnim karticama, bez provizije. Takođe, novac se jednostavno i sigurno može razmeniti putem aplikacije Telenor banke, po poebno povoljnom kursu za evre, kao u menjačnici.
„Želimo da našim korisnicima omogućimo što lakši i komforniji boravak u inostranstvu. Cilj nam je da oni ne budu u obavezi da nose gotovinu sa sobom, tragaju za menjačnicama i troše novac na provizije. Mobilna aplikacija Telenor banke im to omogućava, kao i da karticu podese i prilagode ličnim potrebama“, kaže Marko Carević, direktor marketinga Telenor banke.
Na tekućem računu dostupno je šest različitih valuta - dinari, evri, dolari, britanske funte, švajcarski franci i norveške krune.
Putem svoje internet i mobilne aplikacije, korisnici u svakom trenutku imaju uvid u stanje na računu. Mogu postaviti limite za plaćanje i podizanje sa bankomata, kao i odlučiti o aktiviranju kanala potrošnje kao što su bankomati, prodajna mesta i internet.
Putem aplikacije su dostupna sva podešavanja, odnosno upravljanje karticom - aktiviranje, izbor ili promena PIN-a, privremena ili trajna blokada, kao i zamena kartice.
Telenor banka je najbrže rastuća onlajn banka u regionu i svojim korisnicima nudi inovativne servise koji im omogućavaju punu kontrolu nad finansijama.
Kontakt za novinare:
Jelena Stanković, specijalista za komunikacije, Telenor banka, 063 430 117, jelena.a.stankovic@telenor.rs